Ne-am cazat la Pensiunea Bukovina

Asa cum spuneam aici (Din Bucuresti spre Alba Iulia si Hunedoara) in prima zi din mica noastra plimbare, am vizitat Cetatea Alba Iulia si Cascada Clocota iar seara ne-am cazat la Pensiunea Bukovina din localitatea Cristur (Hunedoara). Am fost foarte incantati de aceasta pensiune si o sa scriu aici cateva impresii.

Pensiunea Bukovina este foarte bine pozitionata, satul Cristur aflandu-se la jumătatea drumului dintre Deva și Hunedoara. De aici poți face ieșiri zilnice pentru a vizita toate obiectivele județului Hunedoara.

Am fost intampinati cu caldura de doamna care detine pensiunea si am observat ca toata familia este implicata in administrarea acesteia. Am aflat ca acel corp de cladire in care am fost cazati este nou construit si dat in folosinta in 2021. Camerele erau foarte spatioase si curate, fiecare avand baie proprie.

Pe hol se afla si o mini bucatarie unde ne-am putut face o cafea si unde am depozitat diverse alimente intr-un frigider comun.

Pensiunea are un restaurant unde am servit micul dejun si cina, preparate traditionale pegatite de gazde.

Ne-a placut aici, a fost liniste, ne-am odihnit si ne-am “incarcat bateriile”.

In ziua urmatoare am plecat sa vizitam Manastirea Prislop si Castelul Corvinilor. Pana la Prislop am parcurs 31 km iar drumul a fost bun, asfaltat (am inteles ca in trecut drumul nu era amenajat). Drumul pana la Silvasu de Sus, localitatea unde se afla Manastirea Prislop, ofera o priveliste foarte frumoasa dar cand am ajuns acolo, am gasit un peisaj de vis. Am ramas fara cuvinte.

Romania merita vizitata!

Adaugă la favorite Legătură permanentă.